Je-li kupujícím spotřebitel, činí záruční doba (plynoucí ode dne převzetí zboží kupujícím) u spotřebního zboží 24 měsíců. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena v souladu se zvláštními právními předpisy lhůta k použití věci (expirace), skončí záruční doba uplynutím této lhůty. Záruční doba neprodlužuje o dobu, po kterou bylo zboží v záruční opravě. V případě výměny zboží za nové v záruční době začíná běžet nová záruka. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, popř. na vady vzniklé užíváním zboží v rozporu či obecně známými pravidly pro užívání dané věci.
ZÁRUKA SE NEVZTAHUJE NA:
- Neodborným nebo nesprávným použitím (v rozporu s návodem k obsluze).
- Hrubým zacházením.
- Nevhodným skladováním.
- Provozováním v agresivním prostředí.
- Použitím jiného, než výrobcem schváleného příslušenství.
- Přírodními živly.
- Mechanické poškození způsobené uživatelem (tlakem, pádem, zkrutem).
- Nefunkčností výrobku nesprávným postupem při jeho instalaci.
- Vada vzniklá obvyklým užíváním.
- Při nedodržení správného způsobu používání.
- Neodborným zásahem.
- Neodbornou opravou.
UPOZORNĚNÍ: Pokud zasíláte zboží na reklamci poštou, pak je opravdu nutné, abyste dodrželi všechny potřebné pokyny viz. níže (reklamace musí obsahovat).
REKLAMACE MUSÍ OBSAHOVAT:
- Název reklamovaného zboží
- Podrobný popis závady
- Kompletní výrobek reklamace
- Daňový doklad nebo záruční list (u příslušenství je záručním listem doklad o koupi – stačí kopie)
- Adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email na Vás)
Pokud zasíláte zboží poštou, prosím zašlete v doporučeném dopise (popř. balíkem) na adresu uvedenou níže. Podací lístek z pošty od této zásilky si prosím uschovejte jako doklad o zaslání zboží k reklamaci. Nezapomeňte si zboží pojistit.
Reklamace se řídí Reklamačním řádem
V případě dotazů nás kontaktujte na emailu [email protected] nebo telefonicky na 777 290 314